Příjemci matchingových grantů dostanou podporu i ve formě mentoringu a různých školení

24. 5. 2021

Organizace podpořené matchingovým grantem získají, kromě grantu vyplaceného po uzavření dárcovské kampaně, i podporu mentorů ve formě individuálních konzultaci. Cílem této nefinanční podpory je nastavit jednotlivé kroky kampaně a připravit komunikační strategii a/nebo vizuálu kampaně.

Příjemci tak budou mít možnost se naučit, nejen jak připravit dárcovskou kampaň v online prostředí, ale i jak prostřednictvím online kampaně oslovit své příznivce a podporovatele, aby na jejich činnost a aktivity přispěli. 

Organizace budou čerpat z individuálních konzultací expertů na fundraising/komunikaci v rozsahu cca 15 hodin až do výše 10 000 Kč.

Harmonogram podpory na 2021:

  • 3. června – workshop pro příjemce matchingových grantů Active Citizens Fund: Jak se připravit na úspěšnou dárcovskou kampaň? s Jiřím Krupou a Lucii Nemešovou
  • Druhá polovina června – školení na tvorbu videí pro účely online dárcovské kampaně s Janem Štumpou
  • Červen – prosinec – individuální konzultace  expertů na fundraising a komunikaci

 

Mentoři/ konzultanti matchingových grantů:

Individuálními konzultacemi příjemce provedou externí odborníci, experti v různých tématech na fundraising a komunikaci a pomůžou organizacím s přípravou dárcovských kampaní. Každá z vybraných organizací bude moci konzultovat v tématech, která odpovídají jejím potřebám.

Lukáš Hejna

Lukáš Hejna vede fundraising v Nadaci Via, kde se stará o major donors a spolupráci s firemními partnery. Dlouhodobě se věnuje online dárcovství jako konzultant a lektor, 7 let stál za největší online dárcovskou platformou v ČR – Darujme.cz, do které pod křídly Nadace Via tak trochu i nadále „fušuje“. O svém oblíbeném vztahovém individuálním fundraisingu říká: „Na fundraisingu mě baví především lidé a vztahy. Dar vnímám jako projev velké důvěry a mám radost, když se společnými silami daří měnit svět v místo, kde se dobře žije!“

Petr Freimann

Marketér a komunikační stratég, který nadšeně sleduje všechny počiny v oblasti efektivní komunikace, technologií a (sociálních) inovací. Organizacím pomáhá ve strategickém řízení komunikace, fundraisingu a PR. Vždy se snaží myslet primárně „na zákazníka“ a jeho CX. Srdcovou kampaň Suchej únor dovedl za 3 roky k 76% povědomí v populaci a desítkám tisíc registrovaných Sušičů. Slovy účastníků: „To je poprvé, co má nechlastaní stejně dobrej marketing, jako chlastání“. Chcete Suchej únor?

Jiří Krupa

Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Největší radost mu uděláte, když se jej budete ptát na emaily, integrované kampaně, telefundrasing, weby anebo pravidelné dárcovství. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel. Že má prostě jenom tendenci ty všudypřítomné rady od expertů opravdu přeměňovat v eventy, procesy, aktivity, kampaně a akční kroky. Pracoval v Greenpeace a Amnesty International. Nyní konzultuje v OBRAZu a v Milionu Chvilek pro demokracii. Je zapojen i do dalších projektů. V čem vám Jiří může nejvíce pomoct? Rád s vámi probere jak psát emaily, aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost. Určitě vám i rád poradí jak a proč dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací. Nejdéle se s vámi ale bude bavit o tom, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou.

Karolína Kratochvílová

Karolína vede tým Světa neziskovek a Nadace Neziskovky.cz. V „nezisku“ je namočená už dekádu a odhodlání místních hrdinů ji nepřestává bavit. Zajímá se o využití výhod storytellingu v komunikaci dobročinných organizací. Neziskovkám pomáhá hledat cesty, jak pro užitečné myšlenky nadchnout svět venku – naposledy v dresu TEDxPrague nebo s kampaní Suchej únor. Propojování fundraisingu s komunikací se věnovala jako Fulbrighter v mezinárodním týmu Water for Good – někde mezi Afrikou a USA.

Veronika Mahdalová

Vystudovala Vysokou školu Báňskou v Ostravě. Má státnici z hornictví. Naštěstí se ale rozhodla, že se mu nebude věnovat. Po stáži na Filipínách, čerpání strukturálních fondů EU a práci v automotive, zakotvila v Praze, v líhni start-upů a kreativních nápadů, v Creative Docku. Tady projektově řídila několik start-upů, až se pod jejím vedením narodilo dítě jménem Pointa. Pointa je služba, díky které lidi vytvoří, vytisknou i prodají svou novou knihu a Veronika je nyní CEO celého projektu.

Pavla Šedivá

Pavla je marketingová specialistka se zkušenostmi z Amazing Places CZ, IKEA a O2. V Amazing Places se zabývala spolupracemi se zástupci luxusních značek a influencer marketingem. Pro švédského výrobce nábytku Pavla vytvořila strategii využívání sociálních médií na českém, slovenském a maďarském trhu. Za obsahovou linku FB postů reagujících na aktuální dění s využitím některého z IKEA produktů získala tato značka například ocenění FLEMA Awards. V O2 měla na starosti obsah a kampaně na sociálních sítích a rozjela YouTube kanál, který funguje dodnes. Pavla poskytne konzultace týkající se strategie a obsahu na sociálních sítích nebo kreativního pojetí social kampaní.

Jan Štumpa

Jan je nezávislý producent, kreativec a filmař. Jako odborník předává své režijní znalost. Aktuálně pracuje na crowdfundingových videích. V minulosti natočil a postprodukoval video pro kickstarterový projekt Shure VPN brněnské firmy Master. Poradí se sdělením videa a jeho režií. Stejně tak i jak točit na vlastní techniku. Především se věnuje youtube a tvorbě vlastních pořadů. Dělal i kurzy o natáčení videí.

 

Lucie Nemešová

Lucie Nemešová je seniorní PR konzultantka. Před 3 roky založila PR agenturu Storyhunters, která se zaměřuje zejména na nevládní organizace a projekty se sociálním dopadem, jimž poskytuje poradenství v oblasti nejen krizové komunikace a komunikačních kampaní a pomáhá zviditelnit jejich aktivity. Lucie je členkou sítě RAN Expert Network a Master Trainer v organizaci Sdružení Via, kde se zaměřuje na storytelling a pozitivní narativy v boji proti dezinformacím. Dříve pracovala na Úřadu vlády České republiky, pro který připravovala komunikační strategie. Vystudovala politologii. Její vášní jsou hory a psi.

Štěpán Holič

Grafik, zakladatel studia Lemon design, spoluzakladatel české Unie Grafického designu. V roce 2010 dokončil studium na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Multimedia a design. Specializuje se na tvorbu vizuálních identit, úzce spolupracuje s dodavateli grafických papírů a rozvíjí malonákladový tisk na nestandardní materiály. Mezi jeho významnější grafické projekty patří vizuální identity městských částí Praha 11, 14 a 20, dále cenou Louskáček oceněné práce pro města Frýdek-Místek a Příbram.

Přihlášení k newsletteru