Projekty podpořené částkou 150 000 eur a vyšší (tj. příjemci systémových grantů) musí mít vlastní samostatné webové stránky projektu (web, webová prezentace). Projekty podpořené nižší částkou musí mít vlastní webovou (pod)stránku, která může být součástí již existujícího webu podpořené organizace. V případech, kdy příjemce dosud nemá webové stránky, lze pro projekt zřídit samostatný profil projektu na sociálních sítích, který však musí zůstat dostupný i po skončení realizace projektu. Webová (pod)stránka/ web / profil projektu na sociálních sítích musí obsahovat základní informace o projektu v češtině a v angličtině.
Na stránce/webu je povinné uvádět:
→ údaje o projektu
→ informace o dění v projektu – jak postupuje a jaké přináší výsledky (postačí informace v češtině)
→ (je-li relevantní) údaje o spolupráci s organizacemi z dárcovských zemí
→ fotodokumentaci (je-li relevantní)
→ kontaktní údaje
→ loga programu Active Citizens Fund (resp. Fondů EHP a Norska) a loga konsorcia s příslušnými odkazem na webové stránky programu a povinné sdělení
Profil projektu na sociálních sítích obsahuje:
→ údaje o projektu, kontakty, povinnou publicitu programu v českém i anglickém jazyce uveďte do části “informace”
→ úvodní foto musí souviset s projektem a obsahovat logo programu
→ při zveřejňování událostí používejte hashtag #sodvahou
Umístění log se věnuje Grafický manuál programu, povinná sdělení jsou uvedena výše nebo v kapitole 7.2 Příručky. U informací v angličtině platí, že je nutné přeložit základní údaje o projektu a přidat větu o podpoře (ať už delší či kratší) v anglickém jazyce (najdete ji opět v Příručce pro příjemce v sekci 7.2).
Termíny vytvoření samostatného webu souvisí s harmonogramem aktivit vašeho projektu a komunikačním plánem. Doporučujeme, aby web/webová (pod)stránka/profil projektu na sociálních sítích vznikly v 1. čtvrtině projektu, nejdéle do 6-ti měsíců od jeho zahájení. Do doby vytvoření webu, resp. po celou dobu projektu, uveďte informaci o projektu a jeho podpoře, vč. příslušných log na vašem webu /webu partnera projektu/ profilu na sociálních sítích a doplňte o vzájemné odkazy (prolinkujte). Webové stránky je také třeba pravidelně aktualizovat. (viz Příručka pro příjemce, kapitola 7.1 Povinnosti příjemce v komunikaci.)